Якщо ви все ще перебуваєте на етапі ручного завантаження даних з тахографів та карток водіїв, ми маємо для вас втішну інформацію – незабаром вам взагалі не доведеться цього робити. LinqoTrack зробить це за вас.
В Європейському Союзі тахографи стали обов’язковими для вантажівки ще в 1985 році. Введення цього положення означало, що з наступного року всі важкі вантажні транспортні засоби, які їхали дорогами ЄС, повинні бути обладнані цим пристроєм. З тих пір транспортні компанії змінили підхід до тахографів. Вони перестали трактувати їх як необхідне зло і знайшли спосіб використовувати отримані від них дані для внутрішніх розрахунків. З часом тахографи змінювались та модернізувались, і їх зчитування даних тепер може бути простішим, ніж будь-коли – адже це можна зробити, не встаючи з робочого місця і в будь-який час.
Читання даних було клопотом
Як ви добре знаєте, за законом дані тахографа слід читати принаймні кожні 90 днів. Інформацію з карток водіїв, у свою чергу, потрібно завантажувати раз на 28 днів. Всі ці дані повинні зберігатися в електронному вигляді протягом одного року на двох окремих носіях інформації. Роками після введення обов’язкових тахографів інформація з них читалася вручну – працівник, який займався цим, повинен був зайти в кабіну водія, щоб отримати доступ до пристрою або отримати паперовий диск тахографа, наданий водієм.
Необхідність таких дій також вплинула на роботу самих водіїв, а також диспетчерів та логістів.
У своїх планах вони повинні були взяти до уваги конкретну дату, до якої тахограф та картка водія повинні бути доступні в базі даних для завантаження. Зайве говорити, що це значно ускладнило роботу, особливо у випадках, коли водій майже постійно знаходився в дорозі, не кажучи вже про випадкові аварії, через які вантажівка прибула на базу на день пізніше, ніж передбачалося спочатку, а отже, і на день запізно. Водночас неприємності цього типу системи зчитування зростали в геометричній прогресії із збільшенням кількості транспортних засобів. Хоча з кількома вантажними автомобілями можна було керувати цим без проблем, кілька десятків транспортних засобів, що дотримувались термінів читання тахографів, перетворилися на кошмар.
LinqoTrack зробить це самостійноОднак у нас XXI століття, і ми можемо розраховувати на сучасні рішення, які змусять проблему читання тахографів … перестати існувати. Рішення LinqoTrack, розроблене Руптела, яке в основному є повністю функціональною системою, що підтримує майже всі аспекти управління парком, дозволяє, серед іншого, віддалене завантаження даних тахографа та швидке управління.
Це означає, що водієві більше не доведеться їхати на базу для передачі даних з тахографа – він не може перервати свій маршрут, і працівник, який керує LinqoTrack, завантажить дані віддалено, завдяки бездротовому підключенню до автомобіля. Що робити, якщо вам не довелося пам’ятати про обов’язкове зчитування даних? Нічого простішого – просто створіть розклад в системі, і LinqoTrack завантажить відповідну інформацію сам. Вам більше ні про що не доведеться турбуватися, оскільки програма переконається, що вони доступні, коли вони вам знадобляться. А щоб дістатися до них, просто клацніть всередині програмного забезпечення.
Просте управління файлами
LinqoTrack може завантажувати файли для транспортних засобів та водіїв окремо, а також для цілих створених груп – також дані з тахографа та карт водія разом. Як результат, всю систему можна легко адаптувати до внутрішньої політики обертання та зберігання цих файлів і настільки ж простою в управлінні. Що дуже важливо, крім базової інформації, ви також можете завантажити всі додаткові дані про можливі несправності та інші аварії на дорозі (наприклад, аварії), інформацію про швидкість автомобіля та його технічні дані.
LinqoTrack від Руптела – це рішення, яке використовується у всьому світі, тому воно пристосоване для роботи згідно з міжнародним правом. Завдяки цьому файли доступні у різних форматах файлів: формат .ddd, який застосовується у Польщі, а також .tgd та .vlb, які необхідні в деяких європейських країнах. Завантажені файли також можуть автоматично передаватися на зовнішні сервери FTP та інтегровані пристрої, що є корисною функцією, якщо необхідно проаналізувати інформацію, що міститься в них, зовнішньою установою. У той же час важлива безпека даних, саме тому вся завантажена інформація належним чином шифрується, щоб вона не потрапила в чужі руки.
Журнал активності водія
Інформація, завантажена з тахографів та карток водіїв, не тільки повинна знаходитися на серверах – вона також може використовуватися (і варто) для управління компанією та людськими ресурсами. Інтеграція їх із LinqoTrack дозволить вам створювати спеціальні журнали діяльності водіїв. Вони будуть містити всю необхідну інформацію – включаючи точний час водіння, час відпочинку, доступність або невідомий час активності у разі вилучення картки водія. Система автоматично розпізнає та позначить усі шістнадцять можливих порушень, таких як занадто довге водіння.
LinqoTrack також визначатиме тяжкість правопорушення та пристосовуватиме відповідний параграф до нього. Таким чином, ми маємо доступ до конкретних, точних даних про роботу водія та транспортного засобу на дорозі в будь-який час. Ми можемо використовувати їх різними способами – базувати навчання на них або розраховувати бонуси. Повний набір інформації також можна експортувати за межі системи. У будь-який час ми можемо створити звіт про певний період роботи драйвера електронною поштою або надіслати його на зовнішні сервери завдяки API.
Тому LinqoTrack дає вам можливість повністю контролювати як транспортний засіб, так і водія, який ним користується. Визначення порушень часу праці та відпочинку вручну – це дуже копітка робота. Деякі оператори шукають програми, які позбавлять їх від цього невдячного завдання, яке вимагає надзвичайної концентрації та точності. Вкладаючи кошти в LinqoTrack, всі види сторонніх програм стають зайвими. Система поєднує в собі всі необхідні функціональні можливості та багато іншого. Ви можете перевірити це самостійно – повідомте нам, і ми надамо вам демо-версію.