Raben Transport: початок
Raben Transport бере свій початок з польської філії невеликої логістичної компанії, заснованої дідусем Евальда Рабена в Нідерландах. Завдяки чіткому баченню та прагненню до досконалості компанія швидко розширила свою діяльність. Стратегічні інвестиції Евальда в сучасні технології автопарку та логістичну інфраструктуру в поєднанні з підвищеною увагою до обслуговування клієнтів дозволили компанії Raben Transport стати провідним гравцем на європейському ринку логістичних послуг. Raben Group — це сучасна логістична компанія, що має 160 філій у 15 європейських країнах, керує автопарком з понад 10 000 автомобілів, обробляє понад 17,5 мільйонів відправлень на рік і має складські приміщення площею близько 1 800 000 м². Raben Group приділяє особливу увагу інноваціям та екологічній відповідальності в усіх своїх операціях.
Від першого контакту до поновлення співпраці
Сім років тому компанія Raben Transport уперше звернулася до Linqo, шукаючи рішення для стандартної телематики, зокрема, CAN, тахометричного та GPS-трекінгу. Однак перші консультації не принесли жодних результатів, оскільки TMS Interlan від Raben не інтегрується з системою маршрутизації та призначення завдань. Щоб прокласти шлях для майбутньої співпраці, Linqo взяла на себе ініціативу з інтеграції TMS Speed Interlan.
У 2023 році дзвінок від Raben Transport відновив надію, і рішення Linqo заінтригували компанію під час демонстрації нових можливостей. Вже у вересні співпраця налагодилася, а в жовтні було підписано угоду, яка охоплює 100 об’єктів. Це стало початком дивовижної пригоди.
Відповідь на виклики
Компанія Raben хотіла розширити можливості управління своїм автопарком на ринку, що стрімко розвивається. Необхідну компанії гнучкість забезпечили персоналізовані рішення від Linqo, які було розроблено з урахуванням конкретних вимог замовника. Така адаптивність і підхід до вирішення проблем добре узгоджувалися з динамічними потребами Raben.
«Гнучка співпраця, дуже цікаве рішення (Eco-Drive) для забезпечення екологічності перевезень. Орієнтація на клієнта та його потреби – за цей час Linqo, прислухаючись до наших потреб, упровадила багато інноваційних рішень.» – стверджує Малгожата Цепліцка, операційна менеджерка компанії Raben Transport.
Протягом перших навчальних тренінгів співробітники компанії Raben надавали цінний зворотній зв’язок, на який швидко відреагували у Linqo. Під час навчальних тренінгів було продемонстровано інтуїтивно зрозумілу платформу Linqo, що викликало захоплені відгуки співробітників компанії Raben. Протягом двох місяців компанія Linqo впроваджувала запропоновані зміни, демонструючи свою готовність до задоволення потреб клієнтів. Така чуйність і відданість справі значно підвищила ефективність роботи Raben.